joi, 24 decembrie 2015


buna dimineata
      Când vine dimineața și nu suntem lângă persoanele dragi pentru a le ura o zi cât mai frumoasă, un mesaj le poate înfrumuseța ziua, aducându-le un gând bun din partea noastră. Nu ezitați să folosiți mesajele noastre pe care le creem special și cu drag pentru voi, unice și încărcate de sentiment, atât pe cele expuse pe blog cât și pe cele personalizate pentru cei care doresc ceva mai special! După cum se spune, ,,Ziua bună începe de dimineață.”!


      Mesaje de bună dimineața pentru iubită

buna dimineata, iubito!
      1. Bună dimineața, iubito. Nu sunt lângă tine acum să te strâng în brațe, dar ființa mea te însoțește mereu, iar acum îți urez o zi minunată în care razele soarelui să se reflecte în zâmbetul tău. Să ai o zi frumoasă!
      2. Roua pe petalele de flori apare,
          Se zăresc primele raze de soare,
          Iar eu vreau să văd un surâs pe fața ta!
          Să ai o zi frumoasă! Neața, iubita mea!

      3. Primul lucru când mă trezesc,
          Gândul mă conduce la tine.
          O zi minunată îți doresc,
          Bună dimineața, iubito! Ai dormit bine?

      4. La fel cum roua spală nuanțele întunecate ale nopții de pe petalele fine ale florilor, așa să îndepărteze venirea dimineții, cu lumină, somnul dulce de pe fața ta. La fel cum soarele apare și animează, luminează și încălzește natura, la fel și mesajul meu să dea startul unei zi frumoase, să îți aducă energie și un zâmbetu pe față. Bună dimineața, iubita mea!
buna dimineata, iubitule!

      Mesaje de bună dimineața pentru iubit

      1. Așa cum razele soarelui mângâie petalele florilor și le deschide către lumină și căldură, la fel și mesajul meu să îl resimți ca o mângâiere de la mine, care să fie începutul unei zi frumoase, plină de zâmbet. Bună dimineața, iubitule!

      2. Cerul se luminează, și noaptea se risipește,
          La fel pleoapele ți se deschid, privirea ți se ivește.
          Lasă ochii tăi să fie senini și zâmbitori în această zi fermecată.
          Neața, iubitul meu! Să ai o dimineață minunată!

      3. Așa cum natura lasă farmecul nopții cel dulce,
          Lasă și tu dimineața, somnul și visele să-ți alunge,
          Și primește lumina, căldura, zâmbetul de la Soarele-zeu.
          Să ai o zi frumoasă! Bună dimineața, iubitul meu!

      4. Lasă dragostea care ți-o port să ți se transmită prin acest mesaj sub forma prospețimii dimineții, să te încarce de energie, zâmbet, energie și iubire. Bună dimineața, iubitule!


      Mesaje de bună dimineața pentru părinți
                                              
mesaj buna dimineata


      1. Așa cum în fiecare zi mă trezeai, copil fiind, și îmi făceai ziua mai bună cu o îmbrățișare, la fel astăzi vreau să îți înseninez ziua cu acest mesaj scris din suflet. Să ai o zi minunată! Bună dimineața mamă/tată!




      2. Mă trezesc, iar diminețile mi-aduc amintiri.
          Cum înainte mă trezeai cu vorbe calde și zâmbiri.
          Astăzi vreau să îți începi ziua cu un mesaj de la mine.
          Bună dimineața, mamă/tată! Să ai o zi numai cu bine!



      Mesaje pentru prieteni

      1. Noaptea, iată, s-a gătat,
          Somnul, uite, s-a terminat,
          Începe o nouă zi,
          Începe-o prin a zâmbi.
          Bună dimineața!
buna dimineata prieteni


      2. Diminețile sunt greu de suportat,
          Simți că somnul dulce cu vise s-a-ncheiat.
          Dar prietenii sunt aici pentru a-ți aminti:
          Bucură-te, începe zâmbind o nouă zi!
          Să ai o zi frumoasă, prosperă ca verdeața,
          Și plină de culori precum florile. Neața!


      Așteptăm votul pentru cel mai reușit mesaj! O zi frumoasă tuturor!
Previous Post
Next Post

post written by:

Un comentariu: